onsdag 4 november 2009

100 inlägg och imorgon åker jag hem!

I 100 inlägg har ni fått läsa om det mesta våra byrackor hittat på. Sen senaste tiden har det dock varit ganska mycket tråkigheter, men vi börjar se ljuset nu. Igår var Johan på sjukhuset och tog bort stygnen på Ville, har har fortfarande krage, för säkerhetsskull, de fick även titta på en sjukgymnast som tyckte att det såg jätte bra ut. Vi ska komma 1 gång i veckan i 5 veckor framöver och träna lite med honom på sjukhuset. Vi gör allt för att det ska bli så starkt som möjligt och vi hoppas på att han kan leka som en vanlig valp snart. Det är så orättvist mot både honom och oss att detta har hänt. Valptiden är någon man bara har en gång och havla den har försvunnit från oss, plus att Ville är busig och älskar att jaka gosedjur och bollar. Detta har han inte fått göra på 1 månad snart. Han ska dränkas i julklappar, godis, med, leksaker och bollar. Mammas bebbe.
Jag saknar både Johan och Ville så himla mycket och jag tror att det är första gången vi varit ifrån varandra så länge. Jag har iofs träffat honom 2 ggr, 1 timme varje gång, men när jag kommer hem så känns det inte som hemma längre. Så snabbt det förändras!
Men imorron åker jag hem och Nino stannar i Eslöv tills på söndag och då flyttar han hem till farmor och farfar. TACK!
Nu ska jag plugga, för idag ska det bli klart (???).

Inga kommentarer: