tisdag 28 juli 2009

Love is blind

Nu har jag äntligen förstått varför jag sa aldrig mer valp när Nino var liten! Klockan 05.12 bestämde sig Ville för att välta hela lägenheten. Det var bara att ta på sig och kissa en sjukt stirrig hund. När jag kom upp trampade jag i kiss och lite senare bajsade han även inne, efter det var han totalt galen. Fram och tillbaks, under sängen, bita i stolen, dra ner mobilen som låg på laddning, ställde sig på toaletten och skällde, tugga på sängen osv... Detta höll han på med till kl 06.15, då somnade han! Klockan 06.30 ringer Johans klocka. Jag är så trött att jag nästan börjar gråta. Jag förstår inte vad som flög in i honom, heeeeelt galen. Ett tag ville jag bara att Nino skulle skälla ut honom så han slutade, men Nino var ungefär lika trött som oss var och hoppade upp i sängen med oss för att slippa lillebror som måste slagit huvudet när han hoppade/ramlade ner från soffan igår. Just nu är han ungefär lika vild. Så här tidigt på morgonen? Han borde lära sig av storebror som är så himla morgontrött :) Det gillar vi!
Undra hur man ska klä sig idag, konstigt väder!

1 kommentar:

monica sa...

Oj, nu känner jag mig nästan lite skyldig haha... till er lägenhetsförstörelse.