torsdag 17 september 2009

Det där med ben...

Våra hundar är inte kända för att kunna dela på sina ben vidare bra, det blir massa skäll, Nino tar båda benen och hoppar upp i sängen, sen står Ville och skäller. Ja, samma sak varje gång. Så jag hade gett upp tanken på det där med ben. Det blev liksom bara jobbigt istället för något mysigt. Men idag var vi i affären och jag hittade 2 stora ben. När jag kom hem fick dom sina ben, det började precis som vanligt. Nino tog båda benen och la sig i mitten av sängen, Ville skällde och jag blev arg. Ville ville ha det benet Nino tuggade på och Nino ville ha det benet Ville tuggade på (typiskt syskonbeteende?! Haha). Jag bar till slut upp Ville i sängen och det slutade med att dom tuggade på varsin sida av benet, efter ett tag tröttnade Nino och hoppade ner och typ efter en timme hade jag glömt bort Ville, jag smög in i sovrummet och där låg han i sängen och knaprade för rulla muggar. Det har varit väldigt tyst här hemma idag, vilket uppskattar SÅ mycket. Skäll är en sån stressfaktor. Men det har vi sluppit idag, skönt!
Jag kan verkligen inte sova eftersom jag tog en powernap på 3 timmar tidigare idag, varför gör man så? Men herreguuud vad skönt det var. Jag hade ju varit ute hela dagen och kände att jag faktiskt förtjänade den stunden. Och när Nino låg vid min sida blev det ju bara så mycket mysigare.
Det har blivit en del bloggande den senaste tiden (jag gör allt för att komma undan alla skolböcker som ligger på rad och bara väntar på mig!), men däremot har jag varit dålig på bilder. AJAJAJ. Hittar inte laddaren till min kamera någonstans - irriterande!
Jag ska bli bättre..!
Natti

Inga kommentarer: