måndag 14 september 2009

När jag somnade i natt så låg Ville vid min sida, han är faktiskt riktigt mysig. Och när jag vaknade i morse så låg kan kvar i sängen.. Han har alltså legat där hela natten eftersom han varken kan komma upp eller ner. Det var riktigt härligt. Jag har sovit som en stock hela natten och det har nog Ville också, annars hade jag garanterat vaknat då jag brukar ligga med ena ögat öppet! Johan gav mig en sovmorgon i morse vilket var extremt uppskattat. Jag brukar i vanliga fall ta morgonrundorna med hundarna, men i dag gjorde Johan allt, kiss, bajs, mat, ja you name it! Uppskattat iallafall.
Idag blir det en snabb visit till skolan, innan dess ska hundarna ut och springa av sig, men först av allt så borde jag nog ta på mig!
Hörs sen..

1 kommentar:

monica sa...

Låter som en underbar natt. Kram på er.