onsdag 9 september 2009

Storebror och lillebror

Ville ska göra allt som Nino gör och Nino blir sotis om man bara tar med Ville på promenad eller om Ville får mat.
Villes nya passion i livet är PET-flaskor, igår sprang han och hämtade 3 stycken flaskor som han ligger och tuggar på, en efter en, han är verkligen inne i detta och därför tycker jag att det är OK. Nino var precis lika dan när han var liten och så fort man tar fram en flaska så blir han galen. Så nu är ju Nino också väldigt glad, men saken e ju bara den att man måste dela med sig och detta är ett stort problem här hemma. Ben kan jag knappt ge dom längre då Nino tar båda benen och hoppar upp i sängen och Ville står nedanför och skäller halsen av sig. Samma visa varje dag...
Som nu tex, så ligger dom med 2 falskor, den lilla Ramlösaflaskan är mest populär, varför? Ingen aning, men just den flaskan ska man tugga på, trots att det knappt är något kvar av den. Ojdå.. Blir blir det bråk :) Nino börjar säga till mer och Ville skiter mer och mer i Nino. Det är ibland som han blir riktigt rädd och då gnäller han och kommer springandes till en. Det hände innan och då hoppade Ville upp i min famn när jag satt framför datorn. Men det är bra. För Villes tänder är hysteriskt vassa. Jag har rivsåg över hela armarna, dom är skönast att ta fram när han går till attack. Benen är hemska..
Nog om det, skolan väntar..

Inga kommentarer: