tisdag 15 september 2009

Mina nerver!

Jag var ute på en lång promenad med båda hundarna och tänke, nu kommer dom att slockna när vi kommer hem. Neee då, full rulle och Ville hängde i Ninos öron, Nino böev arg och skällandet gör mig hysterisk. När jag fått x-antal utbrott på Ville som bet och Nino som skällde blev det lugn och ro... Enda till den sekund då Ville fick för sig att sätta sig i köket och skälla halsen av sig för att han vill mat (som ha fick för 1 timme sedan!). Jag har gett upp och låter honom sitta i köket och tycka synd om sig själv. Stackar grannar bara.
Johan kommer snart hem och då ska vi käka, sen får vi nog ta en runda i parken - igen, så sover dom säkert gott i kväll..
Sitter just nu och kollar på hus då både jag och Johan känner att vi inte kan bo här längre. Det finns inget i hela världen som jag vill hellre än att bo i hus. Vilken frihet. Slippa stan, slippa trappor, slippa grannar.. Finns inga minus! Kanske borde ta tag i det på riktigt nu. Jag kankse är en Eslövsbo enda in i själen? :)
Nu la sig Ville. Haha.. Min teori fungerade. Jäkla hund alltså!

Inga kommentarer: