måndag 21 september 2009

05.50

Usch för att vara uppe så här tidigt. Mina ögon går i kors och kroppen säger nej. Nu ska hundarna äta, sen ut igen. Kort dag i skolan vilket uppskattas. Det var riktigt kallt ute när jag gick en sväng med Ville. SMHI's 5-dagarsprognos säger att det ska bli mellan 17-19 grader nu i veckan. Jag är ingen sådär lagom tjej. Jag hatar när jag inte vet vad jag ska ha på mig. Antingen varmt eller kallt.
I veckan är det skola som gäller. På onsdag är jag ledig och då hade jag tänk ta Ville med mig till Eslöv. Mamma har köpt katt och Ville är van med katter sedan kenneln så jag hade tänkt att dom skulle få träffas innan han glömmer bort vad en katt är. Nino bryr sig inte alls om katter, men för kattens skull är det kankse snällare med en liten vovve. Annars vet jag inte vad som händer. Johan slutar "tidigt" denna veckan så det kankse kan bli några eftermiddagar i parken.
Nu: Mat till hundarna. Och jag hade egentligen behövt kaffe. Får ta det på skolan.

1 kommentar:

monica sa...

Så fint du gjort om bloggen. Dina fina hundar... Kram.