onsdag 30 september 2009

Mighty Greens

Det var ett rent h****** att ta sig ur sängen idag. Ville hoppade upp och mös plus att sängen var så varm och skön. Nejdå. Uppe med tuppen och gå en runda med Ville som har en blåsa av stål. Härligt! Jag har bestämt mig för att ta tag i min trötthet, så jag började dagen med lite Mighty Greens;


Migthy Green är ett av de bastillskott som vi rekommenderar som en grund till en bra hälsa.
Mighty Greens är en näringstät dryck som innehåller koncentrerade källor med vitaminer, organiska mineraler, essentiella aminosyror, enzymer, coenzymer, cellsalter, örtextrakt, botaniska extrakt samt lösliga och olösliga växtfibrer. Allt detta från näringsrika livsmedel. Innehåller bla vetegräs, spirulina, korngräs mm.


Det är magi! Man blir pigg och håller tempot uppe hela dagen. Man ska ta en matsked och blanda med 2-3 dl vatten, men jag tar ett halv glas apelsinjuice som jag sedan kastar i "gräset" i. Det smakar gräs, och det är därför jag inte tar så mycket. Mindre att svälja. Efter "gräset" tog jag en Mulivitamin (brus), samt mina magnecium och calcium-tabletter, detta för mina restless legs, som just nu är hopplösa.
Vi får se om det fungerar, just nu håller jag på att svimma av trötthet.
Det är alldeles tyst i lägneheten, alla sover och nu måste jag göra mig ordning. Ska bli kul med ännu en skoldag.
Tja

Inga kommentarer: