fredag 25 september 2009

MÖTET

Jag har tyvärr inte haft tid att uppdatera här, men nu vill jag gärna visa lite bilder från i onsdags då jag och Ville var i Eslöv och hälsade på mamma/mormor.



Ville är så enkel att göra saker med. Han lägger sig till ro och sover, var han än är. Nino är raka motsatsen, egentligen inte, men han finner ingen ro på samma sätt som Ville gör.
Den andra bilden är när Phoebe (katten) och Ville träffas för första gången. Inget fräsande, inget skällande. Sen satte det igång!


Det blev mycket bus i mormors trädgård. Han var totalt slut när vi skulle åka hem. Han la sig raklång i min famn på tåget och somnade. Som sagt, en ängel att resa med. Min lilla prins.


När Ville var uppe i varv ville han även leka med Phoebe, men när han blev för stirrig sa hon ifrån, good girl!




Äntligen fredag. Vad trötta vi är, allihopa känns det som. Skönt med helg.
Nu måste jag göra mig ordning för ännu en dag i skolan. Phuu!

Inga kommentarer: