måndag 28 september 2009

JUST NU


Jag behöver väl egentligen inte skriva något. Ni ser vad som pågår här hemma. Idag börjar min praktik, jag har hamnat i Arlöv (av alla ställen). Idag kommer jag inte ha en hel dag, men resten av veckan är långa dagar så Johan ska ringa till Ninos gamla dagis och fråga om dom kan ha hundarna denna veckan. Det hade säker både Nino och Ville tyckt vara jätte roligt. Skönt att man hade bra kontakt med dom när Nino gick där. Verkligen ett dagis att rekomendera om ni som bor i Malmö är sugna. Lodjurets hunddagis - http://http//www.lodjuret.com/. Dom har haft sin lokal vid triangeln innan, men ska nu flytta till Köpenhamnsvägen i Slottstaden. Ett lugnt område, med nära till Pildammarna. Slut med reklam :) Iallafall, idag börjar praktiken och i denna vecka sätts jag på prov om jag verkligen är ämnad för att bli lärare.

Nu ska jag försöka hitta en anständig lärarklädsel. Ooookej!


1 kommentar:

monica sa...

Lycka till med både dagis och praktik önskar jag och hela schappegänget...