fredag 25 september 2009

Lite piggare


Jag har varit trött alldeles för länge, Johan också. Vi har lagt oss tidigt och någon gång har det hänt att vi sovit middag mitt på dagen. Idag känns det lite bättre, kort dag spm vanligt i skolan med 2 icke så ansträngande föreläsningar.

När jag kom hem från skolan mötte jag enbart av Nino, skumt! Jag hörde ett litet tjut från Ville i sovrummet och tittade in. Hahahaha.. Han satt uppe i sängen och kunde inte komma ner. Jag undrar hur länge han hade suttit där uppe. Jag hörde dock att Nino hoppade ner från sängen när jag kom hem så dom har säkert legat där och mysit med varandra. Gulligt!

Nu är det ett jäkla liv då de försöker dela på ett ben - går sådär :)

Ska till djuraffären idag och köpa mat samt en sån man fäster mellan deras halsband så jag bara har ett koppel. Försår ni? Är det bra förresten? Jag blir sjuktligt irriterad när jag är ute med båda och det bara trasslar sig.

Inga kommentarer: