söndag 27 september 2009

JUST NU

Ville väckte mig på ett sånt mysigt sätt för någon timme sedan, han visste att pappa var trött så han gick till mig i stället. Han lägger sig rak lång på min mage och sedan slickar han mig på halsen, ganska intensivt.
Äckligt tycker vissa, mysigt tycker jag. Sen kom Nino också upp i sängen och han lägger sig alltid vid huvudkudden, och med ansiktet på min axel så man har en Ninonos flåsandes på kinden. Vilka gosingar!

Ville har inte kissat inne under nätterna på länge, det är bara för att han sover i sängen, han brukar sova på golvet under natten, sen vid 7-tiden kommer han upp i sängen och kissar inte innan han kommer upp. Riktigt bra rutin tycker vi.
När jag läser Monicas blogg ser jag att hennes söta valp, Heidi, har tappat sina tänder, men killar är lite senare i utvecklingen så Ville har alla sina sylvassa tänder på plats.

Nu ska jag väcka Johan. Vi hade tänkt åka till antingen Nova eller Burlöv idag, jag måste köpa ett par skor. Måste, måste, måste...
Något jag tänkt på är att man borde öppna en djuraffär i stan, det finns ingenting och jag som köper ihjäl mig på leksaker, godis, ben, ja you name it, hade varit en stammis.
Har era valpisar tappar sina tänder?

2 kommentarer:

Fyran sa...

ja.. det har han! men jag hittade tyvärr ingen. annars hade jag förgyllt den o haft den i ett halsband runt halen föralltid! vet att jag e en sjuk hundägare!! ;)

Theodora sa...

Bra idé! Sjuk, men bra!