lördag 7 november 2009

1 december

.... det är då jag bestämt mig att allt ska vara helt som vanligt igen. Det har varit en tuff höst och kankse inte riktigt som vi planerat, men nu har vi så mycket att se fram emot. Vi har missat en stor del av Villes valptid och det är för mig det jobbigaste. Men nu finns det bara positiva saker att se fram emot. En jul tillsammans med hundarna, Villes första jul, Nino fyller 4 år den 19.de och Johan 26 år den 25.de. Då ska allt vara som vanligt och denna tid ska vara mer eller midre bortglömd.
Igår tog jag av Ville kragen ett litet tag (den skulle egentligen av i tisdags men han får inte slicka på det så den får sitta där tills imorgon), han har ju varit gömd bakom den i nästan 1 månad så man har inte sett hur han ser ut riktigt. Men gode gud, mitt hjärta smälte. Luggen hänger så där ruffsigt framför ögonen och jag har glömt att detta faktiskt är den sötaste perioden i valptiden.
Min lilla skrutt
Idag ska vi STÄDA, sedan kommer svärföräldrarna hit på middag och efter det ska vi gå och kolla på Svensson, Svensson. Jag är så pepp på att göra något utanför Eslöv eller denna lägenheten :)
Vad ska ni göra? Valputställning är det väl i helgen?

Inga kommentarer: