tisdag 10 november 2009

Med stormsteg

Jag kan bara ligga och titta på lille skrutten och bli alldeles varm i hjärtat, hans lugg ligger lite taggigt framför hans bruna ögon. Jag uppskattar alla framsteg han gör, jag blir så stolt över honom....
Men i natt var jag förjävlig * 7, fy fan. Det började med att jag somnade framför tvn kl 19, för att sedan vakna lagom till Ullared (haha) kl 20. Det gjorde jag också, men höll ögonen öppna till den första reklamen då jag bara skulle blunda lite. Ja visst! Jag vaknar kl 22 när Johan kommer hem och bestämmer mig för att somna om. Jag lägger mig i fotänden för att få fotmassage av Johan när han satt och pillade på datorn.
Jag fick ingen massage och datorn blinkade mig i ögonen så jag blev irriterad. Ville höll samtidigt på att välta hela lägenheten och jag låg och skrek samtidigt som jag sov. Tillslut tog jag på mig mjukisbyxor, en tjock tröja och ett lakan för att slumra till de sista 4 timmarna på soffan. Efter 1 timme vaknar jag av en mysig bajsdoft. Ville hade varit vaken hela natten och gått mig på nerverna så han låg inte bra till, inte Johan heller :)
Jag la mig till slut i sovrummet och Ville väckte mig precis innan klockan ringde, för att komma upp i sängen för att mysa.
Struten åkte även av i natt för ljudet av den är sååå jobbig, efter 1 månad med strutande så är man trött på det helt enkelt.
Idag börjar en ny kurs i skolan, detta ska jag ta på allvar. På riktigt. Kom igen Thea, you can do it.
Ville och Johan ska till sjukgymnasten idag för att göra lite övningar, veckorna går fort, väldigt fort.
Nu: badet

Inga kommentarer: