lördag 7 november 2009

En nystädad lägenhet är aldrig helt fel, speciellt inte när den varit så smutsig som vår. Usch!
Natten började med att Ville bajsade ner hela sovrummet, inklusive mattan. Torka, torka, torka, vika ihop mattan, sen skulle jag lugna ner honom då han blir alldeles stirrig av att må dåligt i magen. Johan blev irriterad och jag klarvaken. Ville väcker mig även vid 8 av att ha bajsat ner hela vardagsrummet, torka, torka, torka.. Till sist struntade jag i hur här såg ut och tog på mig skor :) Han fortsatte att bajsa. Detta är en biverkning av hans smärtstillande, tror ni att han ska fortsätta med dom? Nope! Detta bajseri alltså.
Så vi städade ordentligt och nu är allt rent, skönt.
Johan lagade mat åt mig och hans föräldrar, sen gick vi till teatern, Svensson Svensson var över förväntningarna :) Tack så mycket för en mysig kväll. Vi behövde komma bort och skratta ett tag!
Nu ska jag fortsätta att diska, för finns det något tråkigare att vakna till disk? Nope!
Vad gör ni?

Inga kommentarer: