söndag 1 november 2009

Just det.
Johan ringde i veckan och var helt uppspelt, Ville har tappat båda sina tänder som han hade problem med. Och det bästa av allt var att Johan ryckte bort den ena för den var jättelös och jag har länge önskat att hitta en mjölktand och nu har vi en. Yes! (det kankse inte var den bästa biten, men iaf :)..)
Hur planerna ser ut idag? Mamma börjar jobba om 1 timme och slutar kl 18 idag, så idag är vi själv hemma, IGEN. Eftersom jag är uppe så kommer jag säkerligen sova middag. Idag måste jag även börja på mitt arbete som ska lämnas in på fredag. Dessvärre tabbade jag nog mig i förra arbetet och kommer nog att få göra om det, är dock inte det svåraste att skriva om.
Var är min inspiration och kraft?

1 kommentar:

monica sa...

Vad skönt att alla tänderna nu är ute. Heidieh har inte heller en enda mjölktand kvar. Skönt.