lördag 31 oktober 2009

ÄNTLIGEN

Jag har lånat mitt systers bredband så nu kan jag blogga och berätta hur vi har det.
Igår vinkade vi hejdå till Amalia, Olivia och Max som har varit på besök i en vecka. Olivia grät för första gången för hon älskar faktiskt Sverige, trollunge! Det har varit full rulle med alla barn och djur. Igår började även mamma jobba och kommer inte hem förrän kl 18 idag, snacka om att jag har haft det lugnt och skönt i ett alldeles tyst hus. Oh! Jag har däremot blivit knäpp av att inte ha Internet samt att mammas tv har gått sönder så jag var tvungen att bära upp en liten tv från barnens rum och koppla in i vardagsrummet. På bildena kan ni se hur min fredagskväll såg ut. Jag låg i soffan med både hund och katt och hade det mysigt. Jag hade väldigt svårt att somna igår pga av mycket som snurrar runt i huvudet på mig just nu. Min plan idag var att sova till kl 14 och bara mysa i soffan med Nino men Linnea ringde och väckte mig kl 9.40 så där sprack hela mitt schema! Just nu håller jag på att tvätta och plocka undan. Efter 1 vecka med absolut KAOS ser huset ut som ett bombnedslag, leksaker överallt, kläder, disk, ja you name it.

När vi alla satt runt matbordet, 4 barn, 3 vuxna, 1 katt och en hund, frågade Thalia hur många barn jag ska ha. Hahaha. Vid det tillfället var jag redo att sterilisera mig. Gode Gud! Men nu när det är helt tyst i huset saknar jag såklart alla skrik och skratt.
Nino har det bra och hans krage är av för gott, tack gode gud för det! Johan och Ville har jag inte träffat på en vecka (saknar dom dunder mycket!) men dom har det bra. Ville haltar inte alls och stygnen ska bort på tisdag och då ska han även träffa en sjukgymnast. Så det är bara att hålla tummarna att allt gått bra och att jag och Nino snart får komma hem till vår egen säng.
Hörs kankse senare!

Inga kommentarer: