måndag 5 oktober 2009

Två tänder mindre

Så där ja, idag flög den andra tanden. Nu kommer dom att flyga en efter en.
Jag blev frisk från min hemska förkylning flör 4 veckor sedan och nu har jag åkt på ännu en. Halsen gör så himla ont, och i natt/morse hade jag NOLL röst. Lite obehagligt att prata när det inte kommer ord från munnen. Så i morse gick jag här hemma och pratade med mig själv för att få tillbaks rösten.
Efter en väldigt kort dag i skolan träffade jag Molina, jag köpte en vinterjacka, det behövdes! Sen gick jag hem och hade mys med pojkarna, sen åkte jag till IKEA och var hemma efter 1 timme då det inte fanns någonting kvar, lite segt. Men jag kom hem med lite blommor, ljus, lakan och örngott. Jag bad Johan att lukta på en blomma, och vad gör han? Luktar på bladen!!
Imorgon är jag ledig och Linnea kommer till storstan så vi och Molina ska åka till Entré (som förövrigt är sämst!) och så där. Jag ska se om jag kan hitta en väska. Marco Polo och Tiger har haft en urläcker höstcollection, men nu hittar jag ingenting. Typiskt!
Förlåt för dåligt uppdatering och förlåt för bildbrist!

Inga kommentarer: