tisdag 20 oktober 2009

När ska detta ta slut?

Imorgon flyr jag och Nino till Eslöv och Johan kommer att vara bloggare, så skäll på honom om han inte uppdaterar :)
Idag grät jag faktiskt på riktigt, mitt hjärta går sönder av att se honom ha ont och må dåligt. Ni vet när man är så trött, när man inte kan göra någonting för att stoppa tårarna. När hon kommer ut och säger att det inte alls ser bra ut så går hela jag sönder i tusentalsbitar. Energin flyger ut likt en kanonkula ur min kropp och den lilla ork jag hade pyser sakta men säkert ut. Kan det bli värre? Jag som verkligen börjat se ljuset i tunneln, nu är det kolsvart igen.
Vi har bara 300 kronors vin hemma men Johan tog en och smet ut så nu ska jag också öppna en, sen ska jag skriva ett hejdundrans arbete.

Mammas bebis

Inga kommentarer: