måndag 12 oktober 2009

Updates

Lillen är nu opererad och knaprar starka piller så han får sova på sjukhuset en natt till. Allt hade gått bra, benbiten är skruvad på plats, han kan böja det och allt är som det ska - skönt!
Imorgon ska jag ringa och fråga när jag får hämta min bebis. Guuuud vad jag saknar det lilla grynet. Johan har fått ta ledigt på onsdag och torsdag så han kan ta hand om våra sjuka bebisar. Jag är ledig på fredag så då ska jag mysa med dom riktigt riktigt mycket.
Imorgon ska jag åka till Klagshamn när Ville är hämtad, jag ska sjunga för Malvina på onsdagmorgon, hennes pappa är bortrest så jag får sjunga med min mörka stämma. Det blir säkerligen vackert.
Idag fick jag äntligen tummen ur och köpte mig en MP3-spelare, så nu ska jag sätta mig vid min gamla dator och ladda musik. Ljuvligt!!
So long...

1 kommentar:

monica ottosson sa...

Tack för informationen. Jag har tänkt på honom hela dagen... fortsätt informera är du snäll :-) Glad att operationen gick så bra. Ge honom en stoooor kram från mig i morgon när ni ses.