lördag 24 oktober 2009

Update

Så där ja, nu har jag äntligen vaknat till liv. Jag och Nino har bott hos mamma nu i 2 dagar och förutom att mammas katt är livrädd så är allt kanon. Mamma som alltid tycker synd om Nino av olika anledningar envisade sig såklart om att ta av hans strut. Jag har själv tänkt på det och det har ju faktiskt gått 2,5 vecka. Så har har inte haft den på 2 dagar och det går faktiskt bra, han har fullt upp med tusen andra saker så han hinner inte slicka så mycket. Jag lämnde Nino hos Johans föräldrar och jag travade hem i regnet. Johan hade redan gått och Ville satt i buren. Vi la oss i sängen och sov till 12.30. Ville har fått lugnande som han ska äta i 1 vecka och han är så trött att hans framben inte håller upp honom när han ska resa sig, vi låg även och mös i sängen och då snarkade han som en vuxen man.
Nu kommer Johan snart hem och då ska jag hämta Nino igen och åka vidare till Eslöv. Ikväll måste det bli plugg, jag har nog dessvärre inget val.
Imorgon är det kalas för Max som fyller år om 3 veckor fast som även ska firas i Sverige med hela släkten, 50 personer blir vi så det är minst sagt fullrulle.
Ville går jättebra på sitt ben, han haltar nästan ingen ting. Det är jobbigt att träffa honom nu för jag kommer sakna honom ännu mera. Mammas bebbe. Vi har verkligen haft det dundermysigt idag.
Jag ska påminna Johan att han måste uppdatera.
Ha det fint.

Inga kommentarer: