tisdag 20 oktober 2009

Glada nyheter


Efter många om och men har Johan fått ledigt i 2 veckor och ska så fort som möjligt börja jobba hemifrån. Detta betyder att Ville är under kontroll i 2 veckor till och veckan efter det är jag ledig. Riktigt riktigt skönt. Detta skulle vi fira igår genom att titta på en film, vi värmer några kanelbullar och trängs med 2 hundar i sängen. Filmen gick inte så det slutade med att vi kollade på Färjan 3 och efter det Grannfejden. Alltså gode gud vad hemsk Färjan är. Gubben i grannfejden var förövrigt tokig. Hahaha..
Jag var inte ett dugg trött och hade restless legs, så jag hade svårt att somna. Borde ta blodprov för att se vilka vitaminer som fattas istället för att jag gissar mig fram. Haha.
Ville var ju dålig i magen igår och jag kom på den briljanta idén att vi hade Flagyl (heter det så?) hemma så han fick en igår och en nu på morgonen... han har inte bajsat på läääänge. Nu kanske han är förstoppad.

HAHHAA.. Jag har inte berättat om det roligaste igår, jag kissade faktiskt nästan på mig. Ja, som sagt, Ville var ju dålig i magen hela dan igår. När han bajsar så snurrar han och han var ute i hallen den här gången och Johans sandaler stod på govet (vilken slump, för vi har aldrig skor nere nu förtiden då Ville tuggar på dom), så bajsar Ville i Johans sko. Fatta oddsen på det! Hur lyckas man. Det var bara att ta en påse och gå ner till soptunnan. Kräk kan jag hantera men bajs är lite för äckligt. Vi får helt enkelt köpa nya i sommar. Haha..


Nu ska jag göra mig ordning för jag ska till skolan och ha eget arbete hela dagen. Usch, ikväll måste jag nog ta tag i mina studier.

Inga kommentarer: