måndag 19 oktober 2009

Rutiner

På morgonen går allt som på räls hemma hos oss.. Det är väl konstigt att man gör samma sak varje morgon, upp, kissa Ville, sätta på badvattnet, ge hundarna mat, sätta på datorn, duscha, sätta på bavatten till Johan, göra sig ordning, rasta hundarna, GÅ! Samma visa varje dag. Och däremellan försöka väcka Johan comme ci comme ca 40 gånger.
Jag hade svårt att somna i natt, låg och vände mig en miljon gånger och hungrig var jag också. Efter många om och men somnade jag och när klockan ringde i morse trodde jag att det var ett skämt, varför är det så mörkt ute?! Nu är jag klar och väntar på att klockan ska bli 07.30 så jag kan ringa taxi och ta mig till sjukhuset med den lille. Puh! När jag kommer hem ska jag lägga mig i soffan med en bok och en kopp kaffe, jag är super trött! Jag hoppas att allt går bra på sjukhuset och att det inte är några konstigheter, men det är ju lika bra att kolla annars kanske det ger komplikationer senare, och när dessa veckor är över så ska ingen skada sig igen. Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen!!
Det ska bli så himla skönt att Nino är klar idag, high five!
Uppdaterar när jag kommer hem igen, kika in då!

1 kommentar:

Monica sa...

Håller tummar för att allt är bra. Ser framemot uppdateringen...