söndag 4 oktober 2009

En tand mindre

Imorse när Ville hoppade upp för att mysa tills solen gick upp fick jag bara för mig att kolla hans tänder, tadaaaa, en borta! Attans att jag inte har hittat den. Det är skönt att det är på G iallafall.
Idag vet jag inte alls hur planerna ser ut. Igår var vi på kalas/fest i Eslöv så jag är ganska seg idag, men något roligt ska vi nog göra. Jag hade behövt gå till apoteket och köpa något till min tandvärk, den är hemsk!
På onsdag smäller det, Nino ska kastreras. Det känns lite läskligt att lämna honom där helt själv, stackarn.
Igår fick vi två påsar med hemmagjort hundgodis av Linnéa, detta uppskattades av iallafall Ville, Nino dissade banangodiset (för det var väl dom vita?). Dom ska få lite nu hade jag tänkt. Tack så jätte mycket. Dom blir bortskämda av dig (:
Tack farmor och farfar som tog hundarna igår :)
Nu ska jag väcka Johan, så får vi se vad som händer idag!

Inga kommentarer: