torsdag 15 oktober 2009

Imorgon är det min tur att vara hemma med hundarna. Johan har gjort ett attans bra jobb dessa dagar när jag varit iväg på mitt håll och gått i skolan. Imorse ringde jag runt och bokade tider till både Villes och Ninos stygnborttagning, Ninos sker på måndag (äntligen!) och Villes nästa fredag. Det känns liksom som ett steg nämre på något sätt. Idag efter skolan gick jag till Dog Fun och köpte en "bur" till Ville samt en kudde så han kan mysa riktigt ordentligt. Men jag kan ju meddela att han inte riktigt har legat i den :) Vi har dörren öppen till buren så han kan gå och sniffa om han känner för det, det ska inte bli en negativ upplevelse för honom så vi tänker inte tvinga in honom, men det är bra om han lär sig att ligga lugnt i den och även med stängd dörr.
Nu när jag tänker efter så kan det vara ganska skönt att få vara hemma imorgon, jag har en del att göra och jag har inte varit hemma på en vecka typ.

Jag ska ta bort Villes morfinplåster imorgon så det känns också som en sak mindre att tänka på. Jag är en människa som helst vill göra listor på allt så jag kan bocka av, och nu känns det så. Morfinplåster - bock.

Ja, ni fattar.

Inga kommentarer: