onsdag 18 november 2009

God Morgon

Finns det något mysigare än att gå upp tidigare än alla andra och sätta sig med en kopp kaffe och bara glo? Mjää, skulle inte tro det faktiskt. Idag börjar jag kl 9 men gick upp 05.50, bara för att få den här stunden, jag väcker tom Ville när jag e uppe så här tidigt.
Ville har varit riktigt jobbig med kissandet den senaste tiden, han går och drar sig längst väggarna och detta känner jag igen mycket väl sen Nino var bebbe. Så han fåe ingen ro utomhus så han kissar mycket hellre på golvet och detta gör mig TOKIG. Han har inte bajsat sedan igår, tidig eftermiddag, och efter kvällspromenaden igår blev Johan så arg att han stängde dörren i sovrummet så han var instängd med oss så han inte skulle gå ut och bajsa i vardagsrummet. Varken kiss eller bajs. När jag tog morgonrundan så var det kiss som vanligt och när jag skulle gå vidare med honom för att bajsa så satta han sig som en staty på gatan och vägrade gå, han tittade ut i tomma intet och vände sig om och sprang mot dörren. Mörkrädd som jag är, litade jag på hans signal. Och han har inte bajsat än, så vi får ta honom lite senare för att testa igen..
Vilket babbel jag ligger inne med :)
Vi saknar Nino och vill att allt ska bli som vanligt igen. Vår kille har ju inte varit hemma på en månad nu, tycker så synd om honom <3

Inga kommentarer: