torsdag 26 november 2009

Snart på fötter igen

Spänningshuvudvärken är inne på 4 dagen och jag börjar bli riktigt trött på den. Jag är på prakitk denna vecka och jag trivs som firren i vattnet, men jag har inte riktigt varit mig själv pga huvudvärk, trötthet och en gnutta feber (som jag haft varje kväll denna vecka). Men skit i mig...
... Jag har varit dålig på att uppdatera, mycket för att jag inte har en bra kamera som jag kan fota med och det är så tråkigt att bara skriva, men ni får hålla ut ett tag till!
Villes ben såg bra ut och imorgon åker han in på morgonen för att operera bort en tråd som sitter i hans knä som han inte ska ha längre, spikarna ska sitta där så länge han inte störs av dom. Tar man bort som så är det tre hål i hans knä utan ben och därmed större risk för eventuella skador.. Vi hämtar honom i morgon kväll igen och detta är inget större ingrepp, snittar upp ett litet hål och knipsar av tråden.
Nino kommer hem om en vecka, sen ska allt vara som vanligt igen - fingers crossed.
Nu måste jag snabba mig..
Ska bli bättre på detta med bloggandet, men har just nu också mycket att fixa i hemmet, jag tar som vanligt på mig mer jobb än jag klarar och tror att mitt dygn består av 40 timmar. Har gjort världens längsta to-do-list fram till jul, men jag ska klara det, eller vi ska klara det! Hatar att ha saker och ting ogjorda.

Inga kommentarer: