söndag 18 oktober 2009

God morgon allesammans

Ville vaknade som vanligt runt 7 och tyvärr har jag börjar ignorera honom på morgonen eftersom han håller sån låda. Han snurrar runt och piper på golvet och eftersom det bara gör ont i mitt hjärta att se och höra honom så stänger jag hellre av.
Igår kom jag ju på att vi inte tagit bort morfinplåstret på Ville, jag trodde det var simpelt, men hallå vilken cirkus det blev. Johan var tvungen att ligga på honom samtidigt som jag drog och slet, hur man kan sätta tejp hårt lindat på en hårig hund är ju ett under. Men efter många om och men så var plåstret borta. Så synd om honom!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Dammsuga är egentligen ett måste för vår matta fäller och det ser ut som dammtussar som ligger lite här och var. Inte så kul. Men kommer det upp något annat så kommer jag inte vara sen på att haka på.
So long

Inga kommentarer: