fredag 16 oktober 2009

Idag fick jag sovmorgon av Johan, det uppskattades. Jag vaknade av att Ville låg och tuggade på mattan i sovrummet en orkade verkligen inte göra något åt saken. Efter ett tag gick jag upp och då var Ville så trött att han somnade om, jag kan ju säga att han fortfarande sover :) Han har bara varit ute en gång, men ingen olycka är skedd inne. Igår var han 100%
torr. Vår lille kille börjar bli rumsren.
Ikväll blir det Idolmys framför tv:n, skönt att bara ta det lugnt, ladda batterierna.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en bok, kankse låta ögonen slockna (?).
På den översta bilder ser ni hur Johan försöker visa Ville att det är supermysigt att ligga i kojan. Haha.. Ville undrar vad han håller på med. Hade jag varit en hund så hade jag legat där. Nu har jag även lagt en filt ovanpå så det blir lite mysigare.
Vad säger man...! Hahaha..

1 kommentar:

Anne sa...

Vilken sjukstuga ni har! Stackars Ville med lilla benet! Hoppas allt löser sig utan komplikationer...