onsdag 7 oktober 2009

Snart ska jag åka iväg till veterinären och lämna Nino. Ville ska vara hemma själv ett tag, sen kommer jag hem, stannar hemma i 1,5 timme, sen måste jag kila iväg igen. Har föreläsningar om olika intressanta saker idag och imorron. Ska kolla på bio kl 9, Bananas heter den, handlar om folk som arbetar på bananfält. Ja det ska bli kul. Är trött som få, så jag hoppas att jag orkar hålla ögonen öppna!
Jag har fått en riktigt äcklig hosta nu, har legat hela natten och hostat, och när jag inte hade hostat på ett tag så höll jag på att kvävas. Lagom behagligt!

Nu ska Ville ha mat och sedan är det promenad, Nino måste vara helt tom i blåsan för han får nog inte kissa förrän jag hämtar honom, vid 16-tiden. Stackare.
Håll alla tummar ni har hela dagen.
Mammas pojke <3

1 kommentar:

Monica sa...

Jag håller både tummar och tår!