torsdag 8 oktober 2009

Godmorgon

Jag skulle egentligen göra massa i skolan idag så Johan tog ledigt för att ta hand om hundarna. Nu blev det ju så att Ville sover borta och jag är sjuk, så nu är det två stycken på en hund som ligger och sover. Överbemmanat? Nino klarade natten galant, men att gå honom att inte hoppa upp i sängen och så är ju omöjligt. Vi brukar dock bära ner honom. Vi ska hämta ut receptet på hans smärtlindring idag, det ska han gå på i 3 dagar och efter det kankse det inte gör ont längre? Vad vet jag!?
Jag köpte en gosig vinterjacka i veckan, nice price var det också, men igår när jag skulle ta den på mig upptäckte jag att knapparna vid ena fickan var fel, så ny måste jag byta den, alltså finns den inte i min storlek så börjar jag gråta för den e så skön!
Idag hade vi tänkt att baka och jag ska faktiskt plugga lite. Renskriva massa saker och så.
Shiiit vad jag fryser!

Inga kommentarer: