måndag 19 oktober 2009

Vi kom till sjukhuset vi 07.40 och vi behövde bara vänta i 5 min, skönt! Ville känner sig som hemma på det stället och trots allt han gått genom där så hade han inga problem att sitta på båren och bli omhändertagen. Dom tyckte inte att han behövde göra något åt det eftersom det redan var läkt och han drog till och med av ett annat stygn och kollade och allt såg fint ut. Men Ville fick en större strut (jag har fortfarande inte hittat ett bra namn, strut, trut, krage..?), så han inte kan komma åt såret.
När vi kom hem bajsade han ner hela lägenheten. Jag ringde till min syster, vet egentligen inte varför för vi kan nog lika mycket, är nog mest moraliskt stöd, och hon sa att han inte ska käka tabletter utan att äta. Så jag gav honom en jätte frulle sen har han sovot sedan dess. Nu ska jag först ut med Ville sen ska jag promenera lite med Nino..

Inga kommentarer: