söndag 2 augusti 2009

GODMORGON

Så här länge har jag inte sovit på en vecka. Solen skiner och kaffet är igång. Underbart! Just nu är Ville totalt galen och skäller på Nino som inte alls vill leka så här tidigt. Jag har letat efter kiss nu ett tag men kan för mitt liv inte hitta en droppe, han ha hållt sig så länge? Det hoppas vi på.

Igår var det kalas och hundarna fick så klart följa med, Ville var såklart i centrum och alla tyckte att han var bedårande. Han sov nästan hela tiden och när han vaknade till liv var det dags att åka hem.. Båda klarade det superbra!
Idag är det sista dagen innan semester. Varför tror man alltid att man inte tror att man ska överleva den sista veckan? Jag kan säga med handen på mit hjärta att jag aldrig i hela mitt liv behövt en semester så här mycket. Min sparade energi börjar ta slut, hoppas att den håller i några timmar till bara!

Dags att väcka Husse som tycker att man ska sova länge bara för att det är helg. HA!

Sommaren har precs börjat


Inga kommentarer: