fredag 28 augusti 2009

Mammas bebis



Fortsätter med tvångsbilderna på mig och hundarna.
Igår var Ville helt slut och jag kunde liksom njuta av att ha en trött och mysig hund. Får man säga så? Fram emot kvällen så skrattade vi åt honom för han lät snuvig när han låg och sov. Idag vaknade jag av en fis och tittar upp och då har Ville bajsat ner hela lägenheten, samt kräkt upp maten som inte kommit ner i tarmsystemet än.
Han har inte lyft en fena idag och han vill helst ligga nära en. Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser honom må dåligt. Ringde vår veterinär och dom bad oss ringa djursjukhuset eftersom han är så liten. Men på djursjukhuset sa dom att han skulle dricka majsvälling och överkoktris. Just nu kräkte han upp det absolut sista han hade i sin stackars mage.. Bara slem och galla. Jag kan ju meddela er om att jag själv är sjuk idag och detta är det sista jag har lust med. Men man blir som en riktig mamma, mitt halsont och annat ont liksom bara försvinner för att kunna hjälpa min lilla bebis.
Har ni några förslag om vad jag ska göra, eller vad det kan tänkas vara?

Inga kommentarer: