torsdag 6 augusti 2009

Tryck på bilden för att den ska bli större..


Som tidigare nämnt så var Nino väldigt förtjust i Thalia. Han låg bredvid henne, hoppade upp i datorstolen när hon satt där osv.. Gulligt!
Idag väcktes jag av att mobilen ringde kl 10.30.. (?). Jag hade varit ute på kissrunda vid 6.30, men vägrade vara ett offer som går upp innan solen för att man har hund. Icke, icke! Vi har tidigare sagt att Ville ska bli som Nino, som verkligen inte är en morgonhund. Och vi verkar ju ha lyckats. Aldrig i livet att vi fick sova så länge när Nino var valp. Så idag borde jag vara utvildad, men nope. Mycket snurrar i skallen och det gör mig totalt utmattad. Nu när man har semester så tror alla att man har all tid i världen med att träffas, men den lilla stund jag har för mig själv är guld värt. Imorgon åker jag till Eslöv, dock utan hundarna. Riktigt jobbigt att ta sig till Eslöv med 2 hundar, varav den ena inte kan gå i koppel, helt själv. Så efter många om och men så beslutade vi oss för att båda hundarna ska vara hemma med Johan.


Hur lär jag Ville att inte välta ut vattenskålen,
jag vill heller inte att han ska bada i den...?


Våra godmorgonbilder är en tradition..

Inga kommentarer: