tisdag 4 augusti 2009

Hundjäkel

Jag hade precis gjort 2 stora smoothies till mig och Thalia, jag ställde min på soffbordet och skulle gå till sovrummet för att hämta min mobil. Thalia skriker till och rusar mot Ville, då står han på bakbenen och har fått tag på sugröret och drar ner hela drickan över bordet, golvet och tassarna.. Suck! Vi som skulle svalka oss med en isande kall hallon & blåbär smoothie. Så blev det inte riktigt.
Av någon anledning så är Ville duktig och lugn idag. Fråga mig inte varför.. Ninoär alldeles betuttad i Thalia och låg bredvid henne i sängen och slickade henne i ansiktet när hon tittade på tv. Just nu spelar Thalia SIMS 3, Nino har fått lite yoghurt och Ville sover för fjärde gången idag. Han har inte gjort något inne idag, vilket är attans skönt.
Jag har lånat ut min kamera men har tagit bilder med mobilen men kan för mitt liv inte få BT:n att fungera. Sånt gör mig tokig.
Dags för att gå och handla lite mat skulle jag tro. Jag ska försöka göra fajitas till mannen kommer hem från jobb. Jag har fått exakta instruktioner om hur jag ska göra. Jag är ingen hemmafru direkt. Hade älskat att ha maten klar när Johan kommer hem varje dag, men nybakat bröd till förrätt osv.. Rosta mackor kan jag :)

Inga kommentarer: