tisdag 4 augusti 2009

Semester?

Första mötet
Vår lille pojke blir bara större och större, mest på bredden :) Valptiden är jobbig men ingenting man får uppleva igen, så man ska njuta varje stund man har med honom som så här pytteliten. Jag njuter mest när han sover för tillfället ;) Just nu har har precis lekt med vattenskålen så det är vatten över hela golvet - igen! Jag ställde upp den och då tog han "filten" som skålen stod på, så nu har han fullt upp med att springa runt med den.
Ang frågan i förra inlägget, kan det vara så att han är övertrött när han bli så himla hemsk? Och hur gör man då för att han ska lugna ner sig och sova? Jag känner mig en värsta amatören, men shit vad svårt sånt här e.

Idag kommer kusin Thalia hit, hon ska sova över här så det blir mycket lek med Ville och Nino. Härligt! Hon är helt hundgalen och ser fram emot att leka med den lille, hoppas att han uppför sig :)

Jag ska ta bilder under dagen...

4 kommentarer:

Mormor sa...

så sött!

Thea sa...

Mormor? Hur fasiken hittade DU hit?

Thea sa...

NU FATTAR JAG. HAHAHAHA. trodde att det var min mamma som kallade sig mormor. men nu e jag med, MORMOR! HEJ MORMOR!
Är jag rätt på det, eller?

Mormor sa...

hahahahaha.
så ball!
trodde jag var the one and only mormor :D
du är rätt på det :D