torsdag 20 augusti 2009

På god väg

2 dagar i rad har jag vaknat av att jag faktiskt är utsövd (konstig känsla), klockan har varit 10.30 när jag slagit upp mina ögon och kastat på mig kläder för Ville måste ju vara dödskissig. Nääädå, Ville har sovit som en stock båda dagarna och inte kissat en droppe inne. På dagarna går det också bra, 1-2 kissar inne.
Nu ikväll/natt fick han värsta fnattet, han sprang och sprang och sprang, runt, runt som en dåre. Fram och tillbaks, slirar in i köket, in i vardagsrummet, hittar en leksak, in under sängen, in i badrummet, hittar en annan leksak. Om och om igen.. Nu har han äntligen somnat :)
Jag har sprall i mina ben (restless legs) så jag gick upp igen. Det är så fruktanvärt frustrerande när man bara vill sova och han verkligen inte pga en sån sak som spralliga ben. Har dock kollat upp det och blir det inte bättre så måste jag till läkaren så dom kan ge mig tabletter så skiten försvinner.
Imorgon ska vi åka till Lomma och bada hela dagen. Det ska bli riktigt skönt att komma bort från stan och slippa Malmö för några timmar. Tar såklart kameran med oss...
Natti

1 kommentar:

Monica sa...

Saknade er på introduktionskursen i tisdags. Visst har ni väl anmält er till vår valpkurs i Malmö???