onsdag 5 augusti 2009

Pysselnerven kliar

Surprise, surprise...
Nu har det väl gått en månad sedan jag satt med ett album i näven och nu börjar jag få abstinens. Jag måste köpa ett album till Ville och framkalla massa kort. Ninos album har jag halkat efter med men ska ta mig i kragen igen. När jag välk har 50 kort och alla tillbehör så pysslar jag sönder mig själv, jag blir helt till mig och gör klart det på 15 min.
Ska dock vänta med att framkalla till efter Frankrike. Jag fattar inte att vi ska åka på söndag. Varje sekund fram till dess är planerad och det gör att tiden går så attans fort.
Thalia sitter och spelar SIMS3, Ville rusade in på toaletten och somnade som en stock under vasken, Nino vet inte riktigt var han ska ligga och jag har fruktansvärt ont i huvudet. Jag vaknade av Johans klocka i morse och min första tanke var Var fasiken e hunden!!? Men han låg på golvet och sov bredvid mig (?). Han vaknade till liv och då gick vi ut och kissade och bajsade. Jag vägrade att gå upp klockan 6.30 och somnade som en stock igen, jag sket fullständigt i att Ville höll på att äta upp Nino eller skälla sönder sin hals, för jag var trött! Jag vaknade inte av att Johan gick til jobb ens. Klockan 9.30 ringde min syster och väckte både mig och Thalia. Snacka om skönt. Även då sov både Ville och Nino. Ville hade inte heller under natten kissat inomhus. High Five!!

Inga kommentarer: