lördag 8 augusti 2009

Hundlös!



Först åkte vi och lämnade lille Ville hos hans uppfödare, Monica, och oj vad roligt att vara tillbaks. Fram och tillbaks, upp och ner, hit och dit.. Ville som va nybadad var alldeles brun efter 2 min, det är ett bra tecken :) Han hade inga alls problem att säga hejdå till mamma och pappa. Vi åkte vidare till Trelleborgstrakten för att lämna Nino hos hans gamla dagisfröken. Samma där, han bara sprang iväg..
Det kommer kännas extremt tomt utan våra bebisar i 9 dagar, eller vad det blir. Nästa år ska båda med.. Det är ett måste!
Detta kommer att kännas som semester för alla. Ville och Nino har det bra på sina håll och jag och Johan kommer ha det så himla skönt på vår semester. A win win situation...
Nu ska jag passa på att storstäda lägenheten, sen ska det tvättas och packas. Johan ska på kalas/fest men jag hoppar det. Var på kräftskiva igår så nu går mina ögon i kors. Kaffedags kankse?
Vill tacka Monica och hennes familj som har hand om Ville nu under denna veckan. Verkligen supersnällt av er. Trötta ut honom rejält, ni kan även passa på att uppfostra honom lite :) Hehe




1 kommentar:

monica sa...

Oj, vi har redan påbörjat arbetet kan jag lova med bad hela eftermiddagen i en sjö. Trött??? Nä vem kan tro det?